Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10324669" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10324669 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216224:14410/16:00089731
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?
Popis výsledku v původním jazyce
Projektová výuka využívá skutečnosti, že projekt je pro žáky či studenty motivem sám o sobě. Projekt vychází z logiky životní reality, přispívá k individualizaci výuky a umožňuje vnitřní diferenciaci výuky. Zda je projektová výuka vhodnou metodou nebo lépe podle některých autorů formou vzdělávání i na vysoké škole by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující text ukazuje využití projektové výuky v přípravě budoucích učitelů na PedF MU v Brně. Hlavním přínosem této výuky je jednak napravit mnohé mylné představy o projektové výuce a zároveň seznámit studenty přírodovědných předmětů se všemi fázemi zpracování kvalitního projektu, jehož cílem je příprava a realizace integrované tematické výuky pro žáky prvního stupně základní školy.
Název v anglickém jazyce
Project-based Learning or Integrated Thematic Education
Popis výsledku anglicky
The project-base education uses the fact that a project is the motive for students. The project-base education is based on the logic the realities of life, it contributes to individualize instruction and allows the internal differentiation of education. The project-based education is an appropriate method of education also at the university. This statement is part of an extensive debate. The following text shows the use of the project-based education in the training of future teachers at Masaryk University in Brno. The main benefit of this training is to rectify the most common misconceptions about the project-base education. We familiarize students with all stages of processing high-quality project, whose aim is the preparation and implementation of integrated thematic instruction for pupils at primary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIII.
ISBN
978-80-7290-864-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
148-153
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Datum konání akce
29. 10. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000375780600023