Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10324669" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10324669 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14410/16:00089731

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projektová výuka využívá skutečnosti, že projekt je pro žáky či studenty motivem sám o sobě. Projekt vychází z logiky životní reality, přispívá k individualizaci výuky a umožňuje vnitřní diferenciaci výuky. Zda je projektová výuka vhodnou metodou nebo lépe podle některých autorů formou vzdělávání i na vysoké škole by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující text ukazuje využití projektové výuky v přípravě budoucích učitelů na PedF MU v Brně. Hlavním přínosem této výuky je jednak napravit mnohé mylné představy o projektové výuce a zároveň seznámit studenty přírodovědných předmětů se všemi fázemi zpracování kvalitního projektu, jehož cílem je příprava a realizace integrované tematické výuky pro žáky prvního stupně základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Project-based Learning or Integrated Thematic Education

  • Popis výsledku anglicky

    The project-base education uses the fact that a project is the motive for students. The project-base education is based on the logic the realities of life, it contributes to individualize instruction and allows the internal differentiation of education. The project-based education is an appropriate method of education also at the university. This statement is part of an extensive debate. The following text shows the use of the project-based education in the training of future teachers at Masaryk University in Brno. The main benefit of this training is to rectify the most common misconceptions about the project-base education. We familiarize students with all stages of processing high-quality project, whose aim is the preparation and implementation of integrated thematic instruction for pupils at primary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIII.

  • ISBN

    978-80-7290-864-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    148-153

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Datum konání akce

    29. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000375780600023