Vokální a relaxační aktivity se zaměřením na online vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73627637" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73627637 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pdf.upol.cz/files/users/254/Konference/Sborniky/Sbornik_DSP_2024.pdf" target="_blank" >https://www.pdf.upol.cz/files/users/254/Konference/Sborniky/Sbornik_DSP_2024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.24.24465579" target="_blank" >10.5507/pdf.24.24465579</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vokální a relaxační aktivity se zaměřením na online vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje projekt disertační práce zaměřené na online vzdělávání výuky zpěvu v hudebních předmětech na základních uměleckých školách, středních a vysokých školách. Výzkum se opírá o e-learningovou platformu vytvořenou v rámci studentského projektu IGA v roce 2022, jejíž hlavní obsah tvoří pěvecká a jógová instruktážní videa. Hlavním cílem příspěvku je představit metodologii, cíle a průběžné výsledky disertačního výzkumu, který se zabývá možnostmi využití digitálních nástrojů v umělecké edukaci. Příspěvek reflektuje potenciál e-learningu jako podpůrného prostředku prezenční výuky zpěvu a analyzuje jeho přínosy i výzvy pro rozvoj vokálních dovedností studentů. Výzkum poskytuje vhled do inovativních přístupů v hudební pedagogice a otevírá diskuzi o efektivitě online forem výuky v oblasti vokální edukace.
Název v anglickém jazyce
Vocal and Relaxation Methods with a Focus on Online Education
Popis výsledku anglicky
The paper presents a dissertation project focused on online education in vocal training within music subjects at primary art schools, secondary schools, and universities. The research is based on an e-learning platform developed as part of the IGA student project in 2022, whose main content consists of vocal and yoga instructional videos. The primary aim of the paper is to introduce the methodology, objectives, and preliminary results of the dissertation research, which explores the possibilities of using digital tools in artistic education. The paper reflects on the potential of e-learning as a complementary tool for in-person vocal training and analyzes its benefits and challenges for students' vocal development. The research provides insight into innovative approaches in music pedagogy and opens a discussion on the effectiveness of online teaching methods in vocal education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIX : výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence
ISBN
978-80-244-6557-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
106-113
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
7. 11. 2023
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—