E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci přípravy studentů učitelství pro MŠ a 1. stupeň ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10195638" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10195638 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci přípravy studentů učitelství pro MŠ a 1. stupeň ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Budoucí učitelé mateřských nebo základních škol, kteří si zvolili jako svou specializaci obor hudební výchova, během své vysokoškolské přípravy absolvují řadu praktických a teoretických hudebněvýchovných disciplín. Hudebně-teoretické disciplíny (harmonie, formy, rozbor skladeb) mohou díky svému nau-kovému charakteru využívat e-learningové podpory. Z tohoto důvodu vytvořila autorská dvojice pedagogů katedry hudební výchovy Pedagog. fakulty UK v Praze - Petra Bělohlávková a Michal Nedělka v rámci dvou projektů Hudební formy e-learningem (r. 2010) a E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci studia předškolní a primární pedagogiky (r. 2012) "balíček" e-learningových podpor výuky, který obsahuje kompendium výše uvedených disciplín (s částíprezentační a verifikační) a slouží primárně studentům oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Vedle tradiční formy výuky tak e-learningová podpora hudebněteoretických disciplín nabízí další z alternativ-ních cest k příprav
Název v anglickém jazyce
E-learning support for disciplines of music theory in preparing future nursery and primary school teachers
Popis výsledku anglicky
Prospective teachers of nursery or primary schools (specialized in music) attend many practical and theoretical disciplines during an undergraduate training. Music theoretical disciplines (harmony, musical forms, analysis) can be used as an e-learning support. Therefore, teachers of the Department of Music of the Faculty of Education at Charles University in Prague - Petra Bělohlávková and Michal Nedělka created an e-learning "package" = the compendium of these disciplines, which serve students - prospective teachers of nursery or primary schools. This e-learning support offers alternative teaching methods.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
30-31
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—