Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci přípravy studentů učitelství pro MŠ a 1. stupeň ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10195638" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10195638 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci přípravy studentů učitelství pro MŠ a 1. stupeň ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Budoucí učitelé mateřských nebo základních škol, kteří si zvolili jako svou specializaci obor hudební výchova, během své vysokoškolské přípravy absolvují řadu praktických a teoretických hudebněvýchovných disciplín. Hudebně-teoretické disciplíny (harmonie, formy, rozbor skladeb) mohou díky svému nau-kovému charakteru využívat e-learningové podpory. Z tohoto důvodu vytvořila autorská dvojice pedagogů katedry hudební výchovy Pedagog. fakulty UK v Praze - Petra Bělohlávková a Michal Nedělka v rámci dvou projektů Hudební formy e-learningem (r. 2010) a E-learningová podpora hudebněteoretických předmětů v rámci studia předškolní a primární pedagogiky (r. 2012) "balíček" e-learningových podpor výuky, který obsahuje kompendium výše uvedených disciplín (s částíprezentační a verifikační) a slouží primárně studentům oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Vedle tradiční formy výuky tak e-learningová podpora hudebněteoretických disciplín nabízí další z alternativ-ních cest k příprav

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning support for disciplines of music theory in preparing future nursery and primary school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Prospective teachers of nursery or primary schools (specialized in music) attend many practical and theoretical disciplines during an undergraduate training. Music theoretical disciplines (harmony, musical forms, analysis) can be used as an e-learning support. Therefore, teachers of the Department of Music of the Faculty of Education at Charles University in Prague - Petra Bělohlávková and Michal Nedělka created an e-learning "package" = the compendium of these disciplines, which serve students - prospective teachers of nursery or primary schools. This e-learning support offers alternative teaching methods.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    30-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus