Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ATTRACTIVENESS OF SELLECTED TASKS FROM FORENZIC BIOLOGY VIEWED BY TEACHERS AND PUPILS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10327843" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10327843 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ATTRACTIVENESS OF SELLECTED TASKS FROM FORENZIC BIOLOGY VIEWED BY TEACHERS AND PUPILS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There are many possible ways how to bring students to science and teaching relevant topics in everyday context is the key one. It has been also shown that practical courses and project based learning can be motivational. Therefore, a practical course based on forensic biology was proposed and tested. The participants gave their feedback. The respondents were upper secondary school and university students and biology teachers. The practical tasks were evaluated positively, the respondents found them interesting. The teachers evaluated some tasks significantly better compared to the students.

  • Název v anglickém jazyce

    ATTRACTIVENESS OF SELLECTED TASKS FROM FORENZIC BIOLOGY VIEWED BY TEACHERS AND PUPILS

  • Popis výsledku anglicky

    There are many possible ways how to bring students to science and teaching relevant topics in everyday context is the key one. It has been also shown that practical courses and project based learning can be motivational. Therefore, a practical course based on forensic biology was proposed and tested. The participants gave their feedback. The respondents were upper secondary school and university students and biology teachers. The practical tasks were evaluated positively, the respondents found them interesting. The teachers evaluated some tasks significantly better compared to the students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROJEKTOVE VYUCOVANI V PRIRODNICH PREDMETECH

  • ISBN

    978-80-7290-864-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    38-42

  • Název nakladatele

    CHARLES UNIV PRAGUE

  • Místo vydání

    PRAHA 1

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    29. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000375780600005