Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jakou olympiádu potřebuje geografie?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10328859" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10328859 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jakou olympiádu potřebuje geografie?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je věnován posouzení zeměpisné olympiády pohledem didaktika geografie. Úvodem je stručně popsán její současný stav. Pro následné kritické posouzení a podrobnější rozbor zeměpisné olympiády v Česku jsou vymezeny základní funkce tohoto typu soutěží, a to z pohledu potřeb geografického vzdělávání a oboru geografie jako celku. Na základě těchto kritérii dochází autor k závěru, že současná zeměpisná olympiáda je kvalitní školskou soutěží, disponující však také určitým prostorem pro případný další rozvoj.

  • Název v anglickém jazyce

    What olympiad does geography need?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of Geography Olympiad as seen by geographical didactics. Firstly, the current state of the Olympiad is described. Secondly, basic features of this type of school contest at the general level are discussed. These features are subsequently used for an analysis and assessment of the current state of Geography Olympiad in Czechia in terms of the needs of geographical education and geography as a field of study in general. Based on the stated criteria, the author concludes that the current Geography Olympiad is a quality school competition and also identifies its certain aspects suitable for further development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Informace České geografické společnosti

  • ISSN

    1213-1075

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    35

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    47-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus