Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental and Practical Teaching in Contemporary Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10333202" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10333202 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental and Practical Teaching in Contemporary Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on the characteristics of preffered and recommended practical and experimental teaching. It explains its sifnificance for the development of competences of students in primary and secondary schools and points out of the difficulties in the realization of this type teaching in contemporary school. It defines three basic methods of practical and experimental teaching - infornative, research, and problem-based methods, their advatages and disadvantages in terms of student and teacher and mainly the way of their real application and their importance for further improvements of teaching process.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental and Practical Teaching in Contemporary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the characteristics of preffered and recommended practical and experimental teaching. It explains its sifnificance for the development of competences of students in primary and secondary schools and points out of the difficulties in the realization of this type teaching in contemporary school. It defines three basic methods of practical and experimental teaching - infornative, research, and problem-based methods, their advatages and disadvantages in terms of student and teacher and mainly the way of their real application and their importance for further improvements of teaching process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Estesvennonaučnoe obrazovanie v usloviach perechoda na novye gosudarstvennye obrazovatelnye standardy: Opyt i perspektivy s elementami naučnoj molodežnoj školy"Professionalnye kompetenciim učitelja - estestvennika".Sbornik materialov

  • ISBN

    978-5-7513-2236-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    147-153

  • Název nakladatele

    Severo-Vostočmyj federalnyj universitet

  • Místo vydání

    Jakutsk

  • Místo konání akce

    Jakutsk 2016

  • Datum konání akce

    21. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku