Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Invertebrate Dissections Can Motivate Pupils towards Studying Biology

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F17%3A10360587" target="_blank" >RIV/00216208:11310/17:10360587 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Invertebrate Dissections Can Motivate Pupils towards Studying Biology

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Practical courses are one of the tools educators can use to increase pupils&apos; attitudes toward science and their motivation to study science. In this study, pupils&apos; motivation to study biology was measured before and six weeks after three different practical courses. The motivation of the pupils from control group did not change in time but the motivation of pupils who took part in a practical course increased. The accrument of motivation of pupils after dissection was signifi cant. It has been shown that invertebrate dissections can motivate pupils toward studying biology.

  • Název v anglickém jazyce

    Invertebrate Dissections Can Motivate Pupils towards Studying Biology

  • Popis výsledku anglicky

    Practical courses are one of the tools educators can use to increase pupils&apos; attitudes toward science and their motivation to study science. In this study, pupils&apos; motivation to study biology was measured before and six weeks after three different practical courses. The motivation of the pupils from control group did not change in time but the motivation of pupils who took part in a practical course increased. The accrument of motivation of pupils after dissection was signifi cant. It has been shown that invertebrate dissections can motivate pupils toward studying biology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIV.

  • ISBN

    978-80-7290-929-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    25-31

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000405467100002