Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Methods of Teaching Organism Recognition: How Recommendation and Practice Differ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F17%3A10360670" target="_blank" >RIV/00216208:11310/17:10360670 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Methods of Teaching Organism Recognition: How Recommendation and Practice Differ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We have focused on different teaching methods used during teaching identifi - cation of angiosperms both at upper secondary schools and universities. Our aim was to map which teaching methods were used and why. Semi-structured interviews and an on-line questionnaire were used to ask upper secondary school and university teachers (n = 25). Most of the university teachers used field trip and combination of methods in contrast to upper secondary school teachers who mostly used PowerPoint presentation. University teachers recommended to combine more methods and they stressed the positive impact of field trips.

  • Název v anglickém jazyce

    Methods of Teaching Organism Recognition: How Recommendation and Practice Differ

  • Popis výsledku anglicky

    We have focused on different teaching methods used during teaching identifi - cation of angiosperms both at upper secondary schools and universities. Our aim was to map which teaching methods were used and why. Semi-structured interviews and an on-line questionnaire were used to ask upper secondary school and university teachers (n = 25). Most of the university teachers used field trip and combination of methods in contrast to upper secondary school teachers who mostly used PowerPoint presentation. University teachers recommended to combine more methods and they stressed the positive impact of field trips.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIV.

  • ISBN

    978-80-7290-929-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    155-160

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku