Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktuální témata v biologii a chemii a jejich výuka na středních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F17%3A10363958" target="_blank" >RIV/00216208:11310/17:10363958 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktuální témata v biologii a chemii a jejich výuka na středních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je představení výsledků šetření mezi akademickými pracovníky Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy, které se týkalo především aktuálních témat a trendů v chemii a biologii. Šetření bylo prováděno formou rozhovorů, které kromě odpovědí na otázky ohledně trendů v biologickém a chemickém výzkumu ukazují představu vysokoškolských pedagogů o tématech, kterým by ve výuce chemie a biologie na středních školách měla být věnována pozornost a kterým nikoliv. Diskutovány jsou též zdroje, ze kterých mohou středoškolští učitelé získávat aktuální poznatky z přírodovědných oborů. Informace získané touto cestou v současnosti slouží jako podklad pro dotazníkové šetření mezi středoškolskými učiteli.

  • Název v anglickém jazyce

    Current topics in chemistry and biology and their teaching at seconday schools

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present the results of the survey among the academic staff of the Faculty of Science of Charles University. The survey was focused on current topics and trends in chemistry and biology. The form of survey was interviews. It gives us questions about trends in biological and chemical research, it also shows the point of view of university teachers on topics that should be taught in Chemistry and Biology at secondary schools and which are not. There are also discused resources from which secondary school teachers can acquire current knowledges from natural sciences. The informations obtained through this survey are currently used in questionnaire survey among secondary school teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie

  • ISBN

    978-80-7464-942-4

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    323-331

  • Název nakladatele

    Ostravská Univerzita, Přírodovědecká fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    22. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku