Aktuální témata v biologii a chemii a jejich výuka na středních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F17%3A10363958" target="_blank" >RIV/00216208:11310/17:10363958 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální témata v biologii a chemii a jejich výuka na středních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je představení výsledků šetření mezi akademickými pracovníky Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy, které se týkalo především aktuálních témat a trendů v chemii a biologii. Šetření bylo prováděno formou rozhovorů, které kromě odpovědí na otázky ohledně trendů v biologickém a chemickém výzkumu ukazují představu vysokoškolských pedagogů o tématech, kterým by ve výuce chemie a biologie na středních školách měla být věnována pozornost a kterým nikoliv. Diskutovány jsou též zdroje, ze kterých mohou středoškolští učitelé získávat aktuální poznatky z přírodovědných oborů. Informace získané touto cestou v současnosti slouží jako podklad pro dotazníkové šetření mezi středoškolskými učiteli.
Název v anglickém jazyce
Current topics in chemistry and biology and their teaching at seconday schools
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to present the results of the survey among the academic staff of the Faculty of Science of Charles University. The survey was focused on current topics and trends in chemistry and biology. The form of survey was interviews. It gives us questions about trends in biological and chemical research, it also shows the point of view of university teachers on topics that should be taught in Chemistry and Biology at secondary schools and which are not. There are also discused resources from which secondary school teachers can acquire current knowledges from natural sciences. The informations obtained through this survey are currently used in questionnaire survey among secondary school teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
ISBN
978-80-7464-942-4
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
323-331
Název nakladatele
Ostravská Univerzita, Přírodovědecká fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
22. 5. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—