Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mapování pocitů v okolí naší školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F18%3A10381761" target="_blank" >RIV/00216208:11310/18:10381761 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/143" target="_blank" >https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/143</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mapování pocitů v okolí naší školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro učitele může být občas obtížné přiblížit výuku svého předmětu každodennímu životu žáků a jejich zkušenostem. Výuka geografie však toto umožňuje, a to v mnoha tématech. Jedním z takových témat je výuka místního regionu, kterou je možné zaměřit například na okolí školy, konkrétně na mapování pocitů v jejím okolí. To totiž umožňuje zjistit, zda různí lidé (věk, pohlaví, vzdělání, ...) vnímají stejná/různá místa shodně/odlišně a jaké s nimi mají zkušenosti. Interpretace výsledků zjištění pak pomáhá uvědomit si možné problémy v obci, což může podpořit zájem o dění ve veřejném životě.

  • Název v anglickém jazyce

    Emotional mapping in my school's vicinity

  • Popis výsledku anglicky

    Emotions are an important factor influencing our knowledge, skills, and even our attitudes. Creation, analysis and interpretation of an emotional map enable us to effectively develop learning, problem-solving and civic competencies. Moreover, these activities in particular help pupils to acquire geographical skills and to shape their attitudes related to places in their school&apos;s vicinity. Therefore, the aim of our article is to suggest an example how to use the emotional maps in teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    24-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus