Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelsky orientovaná výuka ve školní praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F18%3A10388956" target="_blank" >RIV/00216208:11310/18:10388956 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelsky orientovaná výuka ve školní praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek informuje o využití badatelsky orientované výuky ve školní praxi. Nejprve shrnuje teoretická východiska této výuky včetně výhod a úskalí, které s sebou přináší. Dále poukazuje na podporu Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia pro zařazování této metody do výuky přírodních věd. Poslední část příspěvku představuje výsledky interview, které bylo uskutečněno spěti učiteli praktikující badatelsky orientovanou výuku ve školní praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry Based Science Education in School Practice

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the Inquiry-Based Science Education and its application in school practice. In the first part, the characteristics and general principles of the Inquiry-Based Science Education are summarized from the available sources. Likewise its benefits and pitfalls in the introduction to schools are discussed. The work also points out to the support of The Framework Educational Programme for Secondary General Education for the inclusion of this method into the science education. The last part presents results of interview which was conducted with five teachers who practice the inquiry based science education in school practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS

  • ISBN

    978-80-7444-065-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    413-421

  • Název nakladatele

    Charles University, Faculty of Science, 2018

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 6. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku