Badatelsky orientovaná výuka ve školní praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F18%3A10388956" target="_blank" >RIV/00216208:11310/18:10388956 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Badatelsky orientovaná výuka ve školní praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek informuje o využití badatelsky orientované výuky ve školní praxi. Nejprve shrnuje teoretická východiska této výuky včetně výhod a úskalí, které s sebou přináší. Dále poukazuje na podporu Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia pro zařazování této metody do výuky přírodních věd. Poslední část příspěvku představuje výsledky interview, které bylo uskutečněno spěti učiteli praktikující badatelsky orientovanou výuku ve školní praxi.
Název v anglickém jazyce
Inquiry Based Science Education in School Practice
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with the Inquiry-Based Science Education and its application in school practice. In the first part, the characteristics and general principles of the Inquiry-Based Science Education are summarized from the available sources. Likewise its benefits and pitfalls in the introduction to schools are discussed. The work also points out to the support of The Framework Educational Programme for Secondary General Education for the inclusion of this method into the science education. The last part presents results of interview which was conducted with five teachers who practice the inquiry based science education in school practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS
ISBN
978-80-7444-065-6
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
413-421
Název nakladatele
Charles University, Faculty of Science, 2018
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
25. 6. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—