Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace kurikula biologie a geologie: Názory učitelů a hlavní principy pro budoucí vývoj kurikula

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F19%3A10398512" target="_blank" >RIV/00216208:11310/19:10398512 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2019/07/sbornikPBE2018_wos.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2019/07/sbornikPBE2018_wos.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace kurikula biologie a geologie: Názory učitelů a hlavní principy pro budoucí vývoj kurikula

  • Popis výsledku v původním jazyce

    České národní kurikulum definující hlavní principy, cíle a výstupy pro všechny stupně vzdělávání v České republice v současné době prochází revizí všech učebních oblastí včetně přírodních věd. Představujeme výzkum zkušeností a potřeb učitelů a výzkumných pracovníků (n = 112) souvisejících s kurikulem biologie a geologie. 88 učitelů z různých stupňů chce většinou malé nebo žádné změny. Někteří oceňují volnost danou aktuálním učebním plánem, jiní by dali přednost podrobné specifikaci obsahu a časového rámce. Učitelé z různých škol mají různé názory.

  • Název v anglickém jazyce

    Biology and Geology Curriculum Innovation: Teachers View on Curriculum and the main principles for the future curriculum development

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech national curriculum defining the main principles, goals and outcomes for all educational stages in the Czech Republic is currently undergoing revision of all learning areas including science. We present a research of in-service teachers&apos; and researchers&apos; (n = 112) experience and needs connected to biology and geology curriculum. 88 teachers from different stages mostly want small or none changes. Some appreciate the freedom given by current curriculum, others would prefer detailed specificationsof the content and time frame. Teachers from different schools have different views.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Project-based Education and other Activating Strategies in Science Education XVI.

  • ISBN

    978-80-7603-066-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    18-23

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    8. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000482135600002