Inovace kurikula biologie a geologie: Názory učitelů a hlavní principy pro budoucí vývoj kurikula
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F19%3A10398512" target="_blank" >RIV/00216208:11310/19:10398512 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2019/07/sbornikPBE2018_wos.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/pbe/files/2019/07/sbornikPBE2018_wos.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace kurikula biologie a geologie: Názory učitelů a hlavní principy pro budoucí vývoj kurikula
Popis výsledku v původním jazyce
České národní kurikulum definující hlavní principy, cíle a výstupy pro všechny stupně vzdělávání v České republice v současné době prochází revizí všech učebních oblastí včetně přírodních věd. Představujeme výzkum zkušeností a potřeb učitelů a výzkumných pracovníků (n = 112) souvisejících s kurikulem biologie a geologie. 88 učitelů z různých stupňů chce většinou malé nebo žádné změny. Někteří oceňují volnost danou aktuálním učebním plánem, jiní by dali přednost podrobné specifikaci obsahu a časového rámce. Učitelé z různých škol mají různé názory.
Název v anglickém jazyce
Biology and Geology Curriculum Innovation: Teachers View on Curriculum and the main principles for the future curriculum development
Popis výsledku anglicky
The Czech national curriculum defining the main principles, goals and outcomes for all educational stages in the Czech Republic is currently undergoing revision of all learning areas including science. We present a research of in-service teachers' and researchers' (n = 112) experience and needs connected to biology and geology curriculum. 88 teachers from different stages mostly want small or none changes. Some appreciate the freedom given by current curriculum, others would prefer detailed specificationsof the content and time frame. Teachers from different schools have different views.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Project-based Education and other Activating Strategies in Science Education XVI.
ISBN
978-80-7603-066-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
18-23
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
8. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000482135600002