Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační zdroje ve výuce chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F21%3A10428167" target="_blank" >RIV/00216208:11310/21:10428167 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.uhk.cz/file/edee/prirodovedecka-fakulta/prf/katedry-a-pracoviste/katedra-chemie/dokumenty/16_mezinarodni-seminar_sbornik.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/prirodovedecka-fakulta/prf/katedry-a-pracoviste/katedra-chemie/dokumenty/16_mezinarodni-seminar_sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační zdroje ve výuce chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek je zaměřen na využití informačních zdrojů ve výuce chemie. Rámcové kurikulární dokumenty považují schopnost pracovat s informačními zdroji za nezbytnou součást základního a středního vzdělávání v chemii a dalších předmětech. Technologický pokrok během 21. století a široké rozšíření internetového připojení počítačů a mobilních zařízeních umožňují snadnější přístup k informacím, a to vede k vyššímu využití elektronických informačních zdrojů. Hlavním cílem tohoto výzkumu je stanovení preferencí žáků a učitelů při používání tištěných a elektronických informačních zdrojů a zjištění, které informační zdroje jsou učiteli doporučeny a které žáci využívají. Tento příspěvek definuje hlavní informační zdroje, obsahuje analýzu RVP, statistiku využívání internetu žáky a několik příkladů českého a zahraničního výzkumu využití informačních zdrojů v oblasti vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Information resources in chemistry teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution is focused on usage of information resources in Chemistry education. Curriculum frameworks consider ability to work with information resource as essential part of primary and secondary education in Chemistry and other subjects. Technological advancement during 21st century and wide spread of internet connection in computers and mobile devices are causes of easier access to information and this simplification leads to higher usage of electronic information resources. Main objectives of this research are establishing preferences of pupils and teachers in using printed and electronic information resources and find out which information sources are recommended by teachers and which are used by pupils. This contribution defines main information sources, contains analysis of RVP, statistics of pupils&apos; usage of internet and some examples of Czech and foreign research into topic of information resources.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    16th International seminar for PhD students of chemistry didacticsand related doctoral study programs. PROCEEDINGS.

  • ISBN

    978-80-7435-827-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    86-92

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    20. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku