Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití ICT v projektovém vyučování na nižším stupni gymnázia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F10%3A10217189" target="_blank" >RIV/61989592:15310/10:10217189 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití ICT v projektovém vyučování na nižším stupni gymnázia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projektová výuka je jednou z moderních výukových metod, kdy studenti řeší praktické problémy. Projektová práce se soustřeďuje na využití specifických znalostí či dovedností a uceluje informace o daném tematu. Příspěvek popisuje koncept tří chemických projektů, v nichž je internet hlavním informačním zdrojem. Témata těchto projektů jsou: Chemie kolem nás, Kovy, Kriminálka La.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT use in project education at grammar school

  • Popis výsledku anglicky

    The project method is one of the modern education methods in which students solve a practical problem. Project work focuses on applying specific knowledge or skills. It makes possible to integrate and makes whole all the information about the chosen topics. The contribution describes concept of three chemical projects, in which Internet is the main information source. Subjects of these projects are Chemistry around us, Metals, CSI: LA. In treatment of projects pupils perceive, everywhere they can come together chemistry. They learn, which metals are necessary for human life and they know criminalistic investigative methods, which basis are chemical reactions. Finally pupils present their projects through the use of poster or presentation software.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0040" target="_blank" >EE2.3.09.0040: Přírodovědec - Rozvoj odborných kompetencí talentovaných studentů středních škol ve vědecko výzkumné práci v oblasti přírodních věd</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4U Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    X3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus