Postoje studentek a studentů k fyzice a její výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F07%3A00004993" target="_blank" >RIV/00216208:11320/07:00004993 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje studentek a studentů k fyzice a její výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek informuje o některých výsledcích dotazníkového šetření, které bylo provedeno v rámci projektu 'Fyzikální vzdělávání pro všestrannou přípravu a rozvoj lidských zdrojů na úrovni základních a středních škol', který je zahrnut pod ev. č. 2E06020 vNárodním programu výzkumu II MŠMT. V dotazníkovém šetření se zjišťovaly především postoje studentek a studentů k fyzice, její výuce a k profesní orientaci v přírodních vědách a technice. Vzorek byl pořízen reprezentativně a zahrnuje přes 2000 studentek astudentů z více než 40 středních škol z celé České republiky.
Název v anglickém jazyce
Student's attitudes toward physics and physics education
Popis výsledku anglicky
The article informs about some results of a research within national project 'Physics education for general preparation and development of human resources on the basic and high school level' which is included in project of Ministry of Education. By questionnaire we were finding out student's attitudes towards physics, physics lessons, a choice of employment in this area. More than 2000 students from 40 schools in Czech Republic were involved in project.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06020" target="_blank" >2E06020: Fyzikální vzdělávání pro všestrannou přípravu a rozvoj lidských zdrojů na úrovni základních a středních škol</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
50 let didaktiky fyziky
ISBN
978-80-244-1786-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
129-141
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—