Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On Teaching Formal Methods: Behavior Models and Code Analysis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F09%3A00207460" target="_blank" >RIV/00216208:11320/09:00207460 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985807:_____/09:00334299

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On Teaching Formal Methods: Behavior Models and Code Analysis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teaching formal methods is a challenging task for several reasons. First, both the state-of-the-art knowledge and the tools are rapidly evolving. Second, there are no comprehensive textbooks covering certain topics, especially code analysis. In this paper, we share our experience with teaching two courses. The first is focused on classics of modeling and verification of software and hardware systems (LTS, LTL, equivalences, etc.), while the other one involves topics related to automated analysis of program code. We hope that other lecturers can benefit from our experience to improve their courses.

  • Název v anglickém jazyce

    On Teaching Formal Methods: Behavior Models and Code Analysis

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching formal methods is a challenging task for several reasons. First, both the state-of-the-art knowledge and the tools are rapidly evolving. Second, there are no comprehensive textbooks covering certain topics, especially code analysis. In this paper, we share our experience with teaching two courses. The first is focused on classics of modeling and verification of software and hardware systems (LTS, LTL, equivalences, etc.), while the other one involves topics related to automated analysis of program code. We hope that other lecturers can benefit from our experience to improve their courses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET400300504" target="_blank" >1ET400300504: Realistická aplikace formálních metod v komponentových systémech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Teaching Formal Methods

  • ISBN

    978-3-642-04911-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Neuveden

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku