Integrating New Technologies into Blended Learning Environments
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F09%3A10069724" target="_blank" >RIV/00216208:11320/09:10069724 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Integrating New Technologies into Blended Learning Environments
Popis výsledku v původním jazyce
provides insight into the practice of blended learning in higher education. This unique book collects new international research into many aspects of blended learning from the perspectives of learners, teachers, designers, and professional and academic developers in various disciplines , learning communities and universities from around the world.
Název v anglickém jazyce
Integrating New Technologies into Blended Learning Environments
Popis výsledku anglicky
provides insight into the practice of blended learning in higher education. This unique book collects new international research into many aspects of blended learning from the perspectives of learners, teachers, designers, and professional and academic developers in various disciplines , learning communities and universities from around the world.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Effective Blended Learning Practices: Evidence-Based Perspectives in ICT-Facilitated Education
ISBN
978-1-60566-296-1
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
—
Počet stran knihy
382
Název nakladatele
IGI Global
Místo vydání
US
Kód UT WoS kapitoly
—