Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrating New Technologies into Blended Learning Environments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F09%3A10069724" target="_blank" >RIV/00216208:11320/09:10069724 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Integrating New Technologies into Blended Learning Environments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    provides insight into the practice of blended learning in higher education. This unique book collects new international research into many aspects of blended learning from the perspectives of learners, teachers, designers, and professional and academic developers in various disciplines , learning communities and universities from around the world.

  • Název v anglickém jazyce

    Integrating New Technologies into Blended Learning Environments

  • Popis výsledku anglicky

    provides insight into the practice of blended learning in higher education. This unique book collects new international research into many aspects of blended learning from the perspectives of learners, teachers, designers, and professional and academic developers in various disciplines , learning communities and universities from around the world.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Effective Blended Learning Practices: Evidence-Based Perspectives in ICT-Facilitated Education

  • ISBN

    978-1-60566-296-1

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    382

  • Název nakladatele

    IGI Global

  • Místo vydání

    US

  • Kód UT WoS kapitoly