Online prostředí Talnet
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F11%3A10108902" target="_blank" >RIV/00216208:11320/11:10108902 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://lac.troja.mff.cuni.cz/MEDIA/Shared/uploader/SZEA-7WNFKL/Online-prostredi-Talnet-HK-11.pdf" target="_blank" >http://lac.troja.mff.cuni.cz/MEDIA/Shared/uploader/SZEA-7WNFKL/Online-prostredi-Talnet-HK-11.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Online prostředí Talnet
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávací projekt Talnet se realizuje ve postupně rozvíjeném online prostředí podle potřeb aktivit a způsobů práce s cílovou skupinou projektu, potenciálně nadanými žáky ve věku 13 - 19 let se zájmem o přírodní vědy. Hlavními cíly projektu je identifikace, rozvoj a pomoc při uplatnění nadání žáků se zájmem o obory přírodovědné, technické a matematiku. Stejně jako se liší nadaní, liší se i metody práce s nimi. Příspěvek ilustruje dosavadní výsledky a zkušenosti s vývojem a nasazením ICT-online prostředků, jichž bylo od začátku projektu v r. 2003 dosaženo. Pozornost je vedle nástrojů na stimulaci online studijních aktivit soustředěna na podporu a efektivní využití komunikace jak vertikální (mezi žákem a instruktorem), tak horizontální (mezi žáky). Zvláštní pozornost věnujeme prostředí pro podporu online týmových "badatelských" činností. Ukazuje se, že vysoký stupeň integrace prostředků pro asynchronní, synchronní i prezenční aktivity, je pro tuto věkovou skupinu zásadní.
Název v anglickém jazyce
Online environment Talnet
Popis výsledku anglicky
The educational project Talnet is carried out in online environment gradually developed according to needs, activities and methods of work with gifted pupils at the age of 13 - 19. The main aims of the project are identification, development and supportin fulfillment of gifted pupils interested in science, mathematics and technology. Gifted pupils are very different and similarly are different the activities adequate for their development. The contribution illustrates recent results and experience withdevelopment and use of ICT-online tools since the beginning of the project in 2003. The focus is on tools for stimulation of online learning activities, for support of effective communications both vertical one (between a pupil and his instructor) and horizontal one (among pupils), and especially for support of online team inquiry/research activities. Our experience shows that high level of integration of asynchronous, synchronous and face to face activities is fundamental for this age
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011
ISBN
978-80-7435-153-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
201-206
Název nakladatele
Gaudeamus UHK
Místo vydání
Hradce Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
8. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—