Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of e-Labs in Promoting Conceptual Understanding of Science Students (Reflection in ICT for 1ST Project Resource Pack)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F11%3A10109126" target="_blank" >RIV/00216208:11320/11:10109126 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11140/11:10109126

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.proceedings.com/12377.html" target="_blank" >http://www.proceedings.com/12377.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ITI.2001.937985." target="_blank" >10.1109/ITI.2001.937985.</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of e-Labs in Promoting Conceptual Understanding of Science Students (Reflection in ICT for 1ST Project Resource Pack)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents activities and hands-on experience of the teacher training materials developed by the ICT for IST Project. The project involves a partnership of six universities in the EU and is funded within the Leonardo da Vinci programme of the Life Long Learning Programme of the European Commission. The project builds upon and expands the resources previously developed by the Information Technology for Understanding Science (IT for US) Project. The newly developed resource pack for teachers and teacher trainers includes a series of modules and streaming videos, containing classroom activities illustrating how on site data-logging, remote laboratory data-logging, modelling and video measurement in science teaching facilitate the type of thinkingand discussion which leads to better understanding. Each module/video focuses on a single science topic and includes teachers' notes that support the implementation of the activities. They also include commentaries intended to develop tea

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of e-Labs in Promoting Conceptual Understanding of Science Students (Reflection in ICT for 1ST Project Resource Pack)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents activities and hands-on experience of the teacher training materials developed by the ICT for IST Project. The project involves a partnership of six universities in the EU and is funded within the Leonardo da Vinci programme of the Life Long Learning Programme of the European Commission. The project builds upon and expands the resources previously developed by the Information Technology for Understanding Science (IT for US) Project. The newly developed resource pack for teachers and teacher trainers includes a series of modules and streaming videos, containing classroom activities illustrating how on site data-logging, remote laboratory data-logging, modelling and video measurement in science teaching facilitate the type of thinkingand discussion which leads to better understanding. Each module/video focuses on a single science topic and includes teachers' notes that support the implementation of the activities. They also include commentaries intended to develop tea

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the ITI 2011,33rd International Conference on Information Technology Interfaces

  • ISBN

    978-1-61284-897-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    301-307

  • Název nakladatele

    Institute of Electrical and Electronics Engineers ( IEEE )

  • Místo vydání

    Dubrovnik, Croatia

  • Místo konání akce

    Cavtat Croatia

  • Datum konání akce

    27. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku