Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computer Science Curriculum Proposal for Czech Grammar Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F11%3A10109895" target="_blank" >RIV/00216208:11320/11:10109895 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://itat.ics.upjs.sk/proceedings/itat2011-zbornik.pdf" target="_blank" >http://itat.ics.upjs.sk/proceedings/itat2011-zbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Computer Science Curriculum Proposal for Czech Grammar Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Computer science (CS) is not being taught systematically on Czech grammar schools. We believe we are missing here a fruitful opportunity to help to achieve secondary education goals. That is why we intend to create the necessary means and introduce CS ongrammar schools. One of these means is a basic CS course programme, which covers what we think any grammar school student should know. In this contribution we explain why we believe CS belongs to grammar school and then we describe the proposed programme. Main focus is on its structure and content, along with the most important outcomes.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer Science Curriculum Proposal for Czech Grammar Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Computer science (CS) is not being taught systematically on Czech grammar schools. We believe we are missing here a fruitful opportunity to help to achieve secondary education goals. That is why we intend to create the necessary means and introduce CS ongrammar schools. One of these means is a basic CS course programme, which covers what we think any grammar school student should know. In this contribution we explain why we believe CS belongs to grammar school and then we describe the proposed programme. Main focus is on its structure and content, along with the most important outcomes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ITAT?11 Zborník príspevkov

  • ISBN

    978-80-89557-01-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    99-104

  • Název nakladatele

    PONT s. r. o.

  • Místo vydání

    Seňa, Slovakia

  • Místo konání akce

    Vrátna Dolina, Slovakia

  • Datum konání akce

    23. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku