Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

When Planning Should Be Easy: On Solving Cumulative Planning Problems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F12%3A10129828" target="_blank" >RIV/00216208:11320/12:10129828 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.aaai.org/ocs/index.php/FLAIRS/FLAIRS12/paper/view/4458/4836" target="_blank" >http://www.aaai.org/ocs/index.php/FLAIRS/FLAIRS12/paper/view/4458/4836</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    When Planning Should Be Easy: On Solving Cumulative Planning Problems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with planning domains that appear in computer games, especially when modeling intelligent virtual agents. Some of these domains contain only actions with no negative effects and are thus treated as easy from the planning perspective. Wepropose two new techniques to solve the problems in these planning domains, a heuristic search algorithm ANA* and a constraint based planner RelaxPlan, and we compare them with the state of the art planners, that were successful in IPC, using planning domains motivated by computer games.

  • Název v anglickém jazyce

    When Planning Should Be Easy: On Solving Cumulative Planning Problems

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with planning domains that appear in computer games, especially when modeling intelligent virtual agents. Some of these domains contain only actions with no negative effects and are thus treated as easy from the planning perspective. Wepropose two new techniques to solve the problems in these planning domains, a heuristic search algorithm ANA* and a constraint based planner RelaxPlan, and we compare them with the state of the art planners, that were successful in IPC, using planning domains motivated by computer games.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP103%2F10%2F1287" target="_blank" >GAP103/10/1287: PlanEx: Propojení plánování a provádění plánů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Twenty-Fifth International Florida Artificial Intelligence Research Society Conference (FLAIRS 2012)

  • ISBN

    978-1-57735-558-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    405-410

  • Název nakladatele

    AAAI Press

  • Místo vydání

    Menlo Park

  • Místo konání akce

    Marco Island, USA

  • Datum konání akce

    23. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku