Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak středoškolští studenti rozumí elektřině a magnetismu?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F13%3A10190843" target="_blank" >RIV/00216208:11320/13:10190843 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak středoškolští studenti rozumí elektřině a magnetismu?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje Konceptuální test z elektřiny a magnetismu (KTEM), který byl vyvinut na Katedře didaktiky fyziky MFF UK a který je určen studentům středních škol. Test vychází z amerického "Conceptual Survey of electricity and Magnetism" (CSEM), kterýje určen studentům úvodních kurzů VŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    How do high school's students understand Electricity and Magnetism?

  • Popis výsledku anglicky

    The concept test from the area of Electricity and Magnetism (KTEM) was prepared at Department of physics education, Faculty of Mathematics and Physics, Charles University in Prague. The test is based on American Conceptual Survey of Electricity and Magnetism (CSEM) which is used for students of introductory physics courses. Czech "KTEM" is intended for Czech high school's students. Paper presents the test, its characteristics and some results from pilot verification.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fyzikálne vzdelávanie v systéme reformovaného školstva, Zborník abstraktov a príspevkov

  • ISBN

    978-80-558-0232-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    297-301

  • Název nakladatele

    Pobočka JSMF v Nitre, Fakulta prírodných vied, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Račkova dolina

  • Datum konání akce

    17. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku