Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

e-Shop User Preferences via User Behavior

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10277918" target="_blank" >RIV/00216208:11320/14:10277918 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scitepress.org/DigitalLibrary/Link.aspx?doi=10.5220/0005102300680075" target="_blank" >http://www.scitepress.org/DigitalLibrary/Link.aspx?doi=10.5220/0005102300680075</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5220/0005102300680075" target="_blank" >10.5220/0005102300680075</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    e-Shop User Preferences via User Behavior

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We deal with the problem of using user behavior for business relevant analytic task processing. We describe our acquaintance with preference learning from behavior data from an e-shop. Based on our experience and problems we propose a model for collecting (java script tracking) and processing user behavior data. We present several results of offline experiments on real production data. We show that mere data on users (implicit) behavior are sufficient for improvement of prediction of user preference. Asa future work we present richer data on time dependent user behavior.

  • Název v anglickém jazyce

    e-Shop User Preferences via User Behavior

  • Popis výsledku anglicky

    We deal with the problem of using user behavior for business relevant analytic task processing. We describe our acquaintance with preference learning from behavior data from an e-shop. Based on our experience and problems we propose a model for collecting (java script tracking) and processing user behavior data. We present several results of offline experiments on real production data. We show that mere data on users (implicit) behavior are sufficient for improvement of prediction of user preference. Asa future work we present richer data on time dependent user behavior.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICE-B 2014 - Proceedings of the 11th International Conference on e-Business, Vienna, Austria, 28-30 August, 2014

  • ISBN

    978-989-758-043-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    68-75

  • Název nakladatele

    SciTePress

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Vienna, Austria

  • Datum konání akce

    28. 8. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku