Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktická příprava učitelů matematiky a praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10286180" target="_blank" >RIV/00216208:11320/14:10286180 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.karlin.mff.cuni.cz/katedry/kdm/konference2014/sbornik.pdf" target="_blank" >http://www.karlin.mff.cuni.cz/katedry/kdm/konference2014/sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktická příprava učitelů matematiky a praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá motivací v přípravě budoucích učitelů matematiky. V první jeho části jsou shrnuty výsledky dotazníkového šetření, které bylo věnováno názorům studentů-budoucích učitelů matematiky na MFF UK v Praze, jakými způsoby lze motivovat žáky středních škol ke studiu matematiky. Druhá část je věnována změnám v přípravě budoucích učitelů na této fakultě, které mají přispět k hlubšímu propojení odborné matematické, pedagogicko-didaktické složky a praxe. Rovněž jsou doplněny ukázky z výuky předmětu Metody řešení matematických úloh.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic training of pre-service mathematics teachers and practice

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with motivation in the training of future teachers of mathematics. The first part summarizes the results of the questionnaire investigation which was devoted to the views of students-future teachers on the ways how to motivate pupils to study mathematics. The second part is devoted to changes in the didactic part of training program for future teachers at Faculty of Mathematics and Physics of Charles University in Prague.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cesty k matematice

  • ISBN

    978-80-7378-272-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    45-53

  • Název nakladatele

    Matfyzpress

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku