Role informačních a komunikačních technologií ve výuce matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10286273" target="_blank" >RIV/00216208:11320/14:10286273 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role informačních a komunikačních technologií ve výuce matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován přehledu a analýze integrace informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce matematiky. Zabývá se přínosem i riziky využívání těchto technologií v hodinách matematiky na základní a střední škole i v přípravě budoucích učitelů matematiky. Součástí jsou konkrétní příklady ilustrující uvedené jevy.
Název v anglickém jazyce
Role of ICT in teaching mathematics
Popis výsledku anglicky
The paper is devoted to an overview and analysis of the integration of information and communication technologies (ICT) in teaching mathematics. It deals with the benefits and risks of using these technologies in mathematics lessons at primary and secondary schools as well as in the training of future teachers of mathematics. Some examples which illustrate mentioned phenomena are included.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2014
ISBN
978-80-86843-47-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
23-31
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
6. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—