Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role informačních a komunikačních technologií ve výuce matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10286273" target="_blank" >RIV/00216208:11320/14:10286273 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role informačních a komunikačních technologií ve výuce matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován přehledu a analýze integrace informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce matematiky. Zabývá se přínosem i riziky využívání těchto technologií v hodinách matematiky na základní a střední škole i v přípravě budoucích učitelů matematiky. Součástí jsou konkrétní příklady ilustrující uvedené jevy.

  • Název v anglickém jazyce

    Role of ICT in teaching mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is devoted to an overview and analysis of the integration of information and communication technologies (ICT) in teaching mathematics. It deals with the benefits and risks of using these technologies in mathematics lessons at primary and secondary schools as well as in the training of future teachers of mathematics. Some examples which illustrate mentioned phenomena are included.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2014

  • ISBN

    978-80-86843-47-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    23-31

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    6. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku