Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vizualizace matematických pojmů s podporou ICT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F13%3A10189680" target="_blank" >RIV/00216208:11320/13:10189680 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vizualizace matematických pojmů s podporou ICT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá přínosem technologií z hlediska vizualizace pojmů a vztahů ve výuce matematiky na střední škole, přičemž vizualizace je zde chápána jako prostředek zvýšení názornosti výuky i motivace žáků. Integrace technologií může napomáhat porozumění abstraktním matematickým pojmům i podporovat konstruktivistické přístupy ve výuce konkrétních témat školské matematiky. V příspěvku jsou uvedeny příklady využití technologií při vizualizaci pojmů z oblasti geometrie, algebry a analýzy.

  • Název v anglickém jazyce

    Visualization of mathematics concepts with the support of ICT

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the integration of technology in terms of visualization concepts in mathematics teaching at secondary schools. The visualization is understood as a means of improvement of mathematics teaching and learning and furthermore it servesas a motivation for students. Integration of technology can develop a better understanding of abstract mathematical concepts by their visualization and may also promote constructivist approaches to teaching specific topics of school mathematics. The article presents several examples of the use of technologies for the visualization of concepts in geometry, algebra and analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů II

  • ISBN

    978-80-210-6148-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    97-107

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    14. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku