Vizualizace matematických pojmů s podporou ICT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F13%3A10189680" target="_blank" >RIV/00216208:11320/13:10189680 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vizualizace matematických pojmů s podporou ICT
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá přínosem technologií z hlediska vizualizace pojmů a vztahů ve výuce matematiky na střední škole, přičemž vizualizace je zde chápána jako prostředek zvýšení názornosti výuky i motivace žáků. Integrace technologií může napomáhat porozumění abstraktním matematickým pojmům i podporovat konstruktivistické přístupy ve výuce konkrétních témat školské matematiky. V příspěvku jsou uvedeny příklady využití technologií při vizualizaci pojmů z oblasti geometrie, algebry a analýzy.
Název v anglickém jazyce
Visualization of mathematics concepts with the support of ICT
Popis výsledku anglicky
The article deals with the integration of technology in terms of visualization concepts in mathematics teaching at secondary schools. The visualization is understood as a means of improvement of mathematics teaching and learning and furthermore it servesas a motivation for students. Integration of technology can develop a better understanding of abstract mathematical concepts by their visualization and may also promote constructivist approaches to teaching specific topics of school mathematics. The article presents several examples of the use of technologies for the visualization of concepts in geometry, algebra and analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů II
ISBN
978-80-210-6148-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
97-107
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
14. 11. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—