Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

"ŠKOLNÍ" FYZIKA - CO BYCHOM CHTĚLI A JAK TO DOPADÁ : VÝUKA PŘÍRODNÍCH VĚD VE SVĚTLE VÝSLEDKŮ VÝZKUMŮ PISA A TIMSS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F16%3A10332014" target="_blank" >RIV/00216208:11320/16:10332014 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    "ŠKOLNÍ" FYZIKA - CO BYCHOM CHTĚLI A JAK TO DOPADÁ : VÝUKA PŘÍRODNÍCH VĚD VE SVĚTLE VÝSLEDKŮ VÝZKUMŮ PISA A TIMSS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úvod příspěvku je věnován úvaze nad tím, co by si žáci měli ze "školní" fyziky a obecněji výuky přírodních věd odnést, co by jim měla dát do života, ať již z hlediska jejich potřeb či potřeb společnosti. Další část se zabývá tím, co výuka přírodních věd žákům dává a nedává z pohledu výsledků mezinárodních výzkumů PISA a TIMSS, a které prvky by bylo dobré v jejím obsahu posílit. Pozornost je věnovaná i vztahu "školní" a současné fyziky. Příspěvek je více zaměřen na úroveň základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    "School" physics - what we want and how it ends: teaching science in the light of PISA and TIMSS results

  • Popis výsledku anglicky

    In the introduction we will think about what pupils should take away from the "school" physics and science teaching generally, what should it put them into their life, whether in terms of their needs and the needs of society. Then we look at what science teaching pupils gives and gives not in a perspective of the international researches PISA and TIMSS, and which elements would be good to strengthened in its content. We will also show one of the possible content and concept of physics in elementary school. The relationship between "school" and modern physics will be also lightly touched.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VYMEDZENIE OBSAHU ŠKOLSKEJ FYZIKY

  • ISBN

    978-80-558-1080-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    226-240

  • Název nakladatele

    Pobočka JSMF v Nitre, Fakulta prírodných vied UKFN

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Račkova dolina

  • Datum konání akce

    15. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku