Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Position of Experiments in Grammar School Students' Semantic Space

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F16%3A10332505" target="_blank" >RIV/00216208:11320/16:10332505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Position of Experiments in Grammar School Students' Semantic Space

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution describes a study dealing with students' attitudes towards physics experiments and other concepts related mainly to physics teaching and learning. Almost 500 Czech grammar school students aged from 16 to 18 were asked to fill in a questionnaire based on semantic differential technique. This method (more often used in psychology than in educational researches) uses connotative meanings of words to explore respondents' attitudes towards chosen concepts without formulating them explicitly and knowingly.

  • Název v anglickém jazyce

    The Position of Experiments in Grammar School Students' Semantic Space

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution describes a study dealing with students' attitudes towards physics experiments and other concepts related mainly to physics teaching and learning. Almost 500 Czech grammar school students aged from 16 to 18 were asked to fill in a questionnaire based on semantic differential technique. This method (more often used in psychology than in educational researches) uses connotative meanings of words to explore respondents' attitudes towards chosen concepts without formulating them explicitly and knowingly.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Key Competences in Physics Teaching and Learning

  • ISBN

    978-83-913497-1-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    138-141

  • Název nakladatele

    Institute of Experimental Physics, University of Wroclaw

  • Místo vydání

    Wroclaw

  • Místo konání akce

    Wroclaw

  • Datum konání akce

    6. 7. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku