Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Dataset of Operator-client Dialogues Aligned with Database Queries for End-to-end Training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F16%3A10372131" target="_blank" >RIV/00216208:11320/16:10372131 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://workshop.colips.org/wochat/@iva2016/documents/RP-258.pdf" target="_blank" >http://workshop.colips.org/wochat/@iva2016/documents/RP-258.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Dataset of Operator-client Dialogues Aligned with Database Queries for End-to-end Training

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a novel dataset for training end-to-end task oriented conversational agents. The dataset contains conversations between an operator - a task expert, and a client who seeks information about the task. Along with the conversation transcriptions, we record database API calls performed by the operator, which capture a distilled meaning of the user query. We expect that the easy-to-get supervision of database calls will allow us to train end-to-end dialogue agents with significantly less training data. The dataset is collected using crowdsourcing and the conversations cover the well-known restaurant domain. Quality of the data is enforced by mutual control among contributors. The dataset is available for download under the Creative Commons 4.0 BY-SA license.

  • Název v anglickém jazyce

    A Dataset of Operator-client Dialogues Aligned with Database Queries for End-to-end Training

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a novel dataset for training end-to-end task oriented conversational agents. The dataset contains conversations between an operator - a task expert, and a client who seeks information about the task. Along with the conversation transcriptions, we record database API calls performed by the operator, which capture a distilled meaning of the user query. We expect that the easy-to-get supervision of database calls will allow us to train end-to-end dialogue agents with significantly less training data. The dataset is collected using crowdsourcing and the conversations cover the well-known restaurant domain. Quality of the data is enforced by mutual control among contributors. The dataset is available for download under the Creative Commons 4.0 BY-SA license.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Intelligent Virtual Agents

  • ISBN

    978-3-319-47664-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Los Angeles, CA, USA

  • Místo konání akce

    Los Angeles, CA, USA

  • Datum konání akce

    20. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku