Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Curriculum Learning and Minibatch Bucketing in Neural Machine Translation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F17%3A10372158" target="_blank" >RIV/00216208:11320/17:10372158 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://acl-bg.org/proceedings/2017/RANLP%202017/index.html" target="_blank" >http://acl-bg.org/proceedings/2017/RANLP%202017/index.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Curriculum Learning and Minibatch Bucketing in Neural Machine Translation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We examine the effects of particular orderings of sentence pairs on the on-line training of neural machine translation (NMT). We focus on two types of such orderings: (1) ensuring that each minibatch contains sentences similar in some aspect and (2) gradual inclusion of some sentence types as the training progresses (so called &quot;curriculum learning&quot;). In our English-to-Czech experiments, the internal homogeneity of minibatches has no effect on the training but some of our &quot;curricula&quot; achieve a small improvement over the baseline.

  • Název v anglickém jazyce

    Curriculum Learning and Minibatch Bucketing in Neural Machine Translation

  • Popis výsledku anglicky

    We examine the effects of particular orderings of sentence pairs on the on-line training of neural machine translation (NMT). We focus on two types of such orderings: (1) ensuring that each minibatch contains sentences similar in some aspect and (2) gradual inclusion of some sentence types as the training progresses (so called &quot;curriculum learning&quot;). In our English-to-Czech experiments, the internal homogeneity of minibatches has no effect on the training but some of our &quot;curricula&quot; achieve a small improvement over the baseline.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LM2015071" target="_blank" >LM2015071: Jazyková výzkumná infrastruktura v České republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Conference Recent Advances in Natural Language Processing

  • ISBN

    978-954-452-048-9

  • ISSN

    1313-8502

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    379-386

  • Název nakladatele

    INCOMA Ltd.

  • Místo vydání

    Šumen, Bulgaria

  • Místo konání akce

    Varna, Bulgaria

  • Datum konání akce

    2. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku