Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny fyzikálního kurikula : první postřehy z literatury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F18%3A10378057" target="_blank" >RIV/00216208:11320/18:10378057 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny fyzikálního kurikula : první postřehy z literatury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje s důvody, které nás přivádějí k úvahám o proměně kurikula fyziky na českých základních a středních školách. Kromě subjektivních východisek se věnujeme zejména prvním výsledkům rešerše mezinárodních publikací, které se věnují kurikulu a jeho proměnám. Rešerše je zaměřena zejména na reformy fyzikálního kurikula, ale je brán zřetel i obecněji k přírodovědnému vzdělávání (science) a vzdělávání vůbec. Tato rešerše je prvním krokem ve snaze navrhnout metodologii k tvorbě nového fyzikálního kurikula (vhodného zejména pro české základní a střední školy) a následně ji k tomuto účelu využít.

  • Název v anglickém jazyce

    Physics Curriculum Transformations : the First Outcomes of a Literature Review

  • Popis výsledku anglicky

    This paper shows reasons which lead us to considerations about transformations of physics curriculum at Czech lower and upper secondary schools. Except of a subjective ground this paper deals with the first outcomes of a literature review which comprises curriculum and its transformations. The review is focused on reforms of physics curriculum but attention is also paid to science curriculum and to education at all. This is the first step in effort to design a methodology for a creation of a new physics curriculum (appropriate especially for Czech lower and upper secondary schools) and then use this methodology for this purpose.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 8 : Jak ICT ovlivňuje fyziku a naopak

  • ISBN

    978-80-261-0797-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    74-77

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Kašperské Hory

  • Datum konání akce

    21. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku