Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mikrosvět aktivně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F22%3A10453644" target="_blank" >RIV/00216208:11320/22:10453644 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://vnuf.upol.cz/vnuf27_sbornik.pdf" target="_blank" >https://vnuf.upol.cz/vnuf27_sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mikrosvět aktivně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na fyziku mikrosvěta se obvykle nahlíží jako na obtížnou partii, ve které jeobtížné až nemožné experimentovat či nějak jinak aktivně zapojit do výuky žáky.Příspěvek popisuje 8 aktivit a experimentů z této oblasti (kvantová, atomováa jaderná fyzika, fyzika elementárních částic), které byly nachystány v rámci třídiplomových prací obhájených v tomto a minulém akademickém roce. Aktivityjsou nachystané tak, aby byla pro učitele minimalizována časová náročnostjejich přípravy. Všechny jsou určené pro středoškolské žáky, ale polovina z nichmá i jednodušší variantu určenou pro poslední ročníky ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching micro-scale physics actively

  • Popis výsledku anglicky

    The physics of the microworld is usually viewed as a difficult part, in which it is difficult to impossible to experiment or otherwise actively involve students in teaching. The contribution describes 8 activities and experiments from this area (quantum, atomic and nuclear physics, physics of elementary particles), which were prepared as part of three diploma theses defended in this and last academic year. The activities are prepared in such a way that the time required for their preparation is minimized for the teacher. All of them are intended for secondary school students, but half of them also have a simpler version intended for the last years of elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů