Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

First Year Conclusions of Experimental Implementation of Using Mentors Method in Physics at Grammar School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F22%3A10457070" target="_blank" >RIV/00216208:11320/22:10457070 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mff.cuni.cz/veda/konference/wds/proc/pdf22/WDS22_34_f12_Smahel.pdf" target="_blank" >https://www.mff.cuni.cz/veda/konference/wds/proc/pdf22/WDS22_34_f12_Smahel.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    First Year Conclusions of Experimental Implementation of Using Mentors Method in Physics at Grammar School

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article presents the experience of the first year of experimental implementation of Mentors Method at the Kadaň Grammar School. This year has been the first one of systematically testing of mentors work in three classes of higher grammar school. An experimental attempt to introduce the method brought several unexpected experiences, which was shown thanks to the practical and systematic application of the method in a real teaching process. The article briefly introduces this method, the experience gained after the first year of its trial application and an outline of the next steps in the research of this method

  • Název v anglickém jazyce

    First Year Conclusions of Experimental Implementation of Using Mentors Method in Physics at Grammar School

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents the experience of the first year of experimental implementation of Mentors Method at the Kadaň Grammar School. This year has been the first one of systematically testing of mentors work in three classes of higher grammar school. An experimental attempt to introduce the method brought several unexpected experiences, which was shown thanks to the practical and systematic application of the method in a real teaching process. The article briefly introduces this method, the experience gained after the first year of its trial application and an outline of the next steps in the research of this method

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    WDS&apos;22 Proceedings of Contributed Papers — Physics

  • ISBN

    978-80-7378-477-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    226-230

  • Název nakladatele

    Matfyzpress

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    7. 6. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku