Teacher in the role of a student - a component of teacher training
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F00%3A00000872" target="_blank" >RIV/00216208:11410/00:00000872 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher in the role of a student - a component of teacher training
Popis výsledku v původním jazyce
The question `Should a future mathematics teacher meet, during his/her professional training, non-standard mathematical structures which he/she will never use in school practice?' is discussed.
Název v anglickém jazyce
Teacher in the role of a student - a component of teacher training
Popis výsledku anglicky
The question `Should a future mathematics teacher meet, during his/her professional training, non-standard mathematical structures which he/she will never use in school practice?' is discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the International Conference Teachers and Their Unviersity Education at the Turn of the Millennium
ISBN
80-7290-036-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—