Učitel matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158356" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158356 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitel matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o testování matematických znalostí studentů učitelství matematiky a rozebírá souvislosti mezi tímto testováním, testováním žáků a "netestováním" jejich učitelů.
Název v anglickém jazyce
Mathematics Teacher
Popis výsledku anglicky
The article deals with testing students of Teacher Training in Mathematics in mathematical knowledge and discusses the connection among this testing, pupils' testing and "not-testing" their teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
80-82
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—