Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pre-service mathematics Teachers' Financial Literacy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886017" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pre-service mathematics Teachers' Financial Literacy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pre-service teachers' knowledge in the field of finances is crucially important as it is a prerequisite to the development of students' financial literacy. This paper describes a quantitative study focusing on testing pre-service mathematics teacher financial literacy at the start of their studies. 47 pre-service mathematics teachers? were assigned a test of financial literacy within the frame of this study

  • Název v anglickém jazyce

    Pre-service mathematics Teachers' Financial Literacy

  • Popis výsledku anglicky

    Pre-service teachers' knowledge in the field of finances is crucially important as it is a prerequisite to the development of students' financial literacy. This paper describes a quantitative study focusing on testing pre-service mathematics teacher financial literacy at the start of their studies. 47 pre-service mathematics teachers? were assigned a test of financial literacy within the frame of this study

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    34

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    280-291

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus