Teacher training for CLIL - Competences of a CLIL teacher
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100788" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100788 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher training for CLIL - Competences of a CLIL teacher
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with professional competences of the prospective CLIL teachers. Categories of barriers form the basis of a research carried out with students of teacher education.
Název v anglickém jazyce
Teacher training for CLIL - Competences of a CLIL teacher
Popis výsledku anglicky
The article deals with professional competences of the prospective CLIL teachers. Categories of barriers form the basis of a research carried out with students of teacher education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings. International Symposium Elementary Maths Teaching. SEMT'01
ISBN
80-7290-055-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
122-126
Název nakladatele
UK - PedF
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—