What does learning mean for the Czech pupils ? Pupils knowledge accounts at the beginning of nineties
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100856" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100856 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
španělština
Název v původním jazyce
O que significa aprender para os alunos tchecos ? Balancos do saber no iniício dos anos 90
Popis výsledku v původním jazyce
Jde o překlad z francouzštiny - viz bibliografický záznam této práce ve francouzštině: Le texte analyse les bilans de savoir des éleves tcheques (collégiens) du point de vue des contenus d'apprenstissages et les compare avec ceux des eleves francais et anglais.
Název v anglickém jazyce
What does learning mean for the Czech pupils ? Pupils knowledge accounts at the beginning of nineties
Popis výsledku anglicky
The paper analyses the form and the content of what pupils account they learned till now. It is compared with similar accounts of French and English pupils.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Os Jovens e o Saber
ISBN
85-7307-881-2
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
51-70
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Artmed Editora
Místo vydání
Porto Allegre (Brazílie)
Kód UT WoS kapitoly
—