Školní prospěch versus kognitivní schopnosti dětí na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000594" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000594 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní prospěch versus kognitivní schopnosti dětí na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika rozdílů projevujících se při vzdělávání žáků. Vliv socioprofesního profilu rodin žáků na kognitivní schopnosti dětí a jejich školní prospěch. Rozdíly mezi chlapci a dívkami.
Název v anglickém jazyce
School marks vs. cognitive abilities of the primary school children
Popis výsledku anglicky
Problems of differences shown in pupils' education. Impact of socioprofessional profile of pupils' families to children's cognitive abilities and their school grades. Differences between boys and girls.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F00%2F0470" target="_blank" >GA406/00/0470: Žák v měnících se podmínkách současné školy</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum školy a učitele. 10. výroční konference ČAPV s mezinárodní účastí. Praha 18.- 20. září 2002. Sborník abstrakt
ISBN
80-7290-089-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
63-64
Název nakladatele
PedF UK Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—