Undergraduate students' projects with special needs pupils
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00009119" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00009119 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Undergraduate students' projects with special needs pupils
Popis výsledku v původním jazyce
Particular projects undertaken by undergraduate students' during the course of didactics of mathematics, which is part of the five year full time study for future teachers of special needs pupils, the projects involved the students doing experiments withspecial needs pupils in their schools.
Název v anglickém jazyce
Undergraduate students' projects with special needs pupils
Popis výsledku anglicky
Particular projects undertaken by undergraduate students' during the course of didactics of mathematics, which is part of the five year full time study for future teachers of special needs pupils, the projects involved the students doing experiments withspecial needs pupils in their schools.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F01%2FP090" target="_blank" >GP406/01/P090: Aritmetická struktura jako proceptuální transfer</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Kréta
Název nakladatele resp. objednatele
Wiley Publishers
Verze
1.
Identifikační číslo nosiče
1