Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum čtenářské gramotnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008392" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008392 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum čtenářské gramotnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvěk představuje projektu GA ČR 406/08/0386 Vzdělávací podmínky dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacím potřebami, jehož řešení započalo na Pedagogické fakultě UP v Olomouci v roce 2008 a bude ukončeno v roce 2011. Jeho základním cílem je analýza klíčových kompetencí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a to v obou hlavních vzdělávacích proudech ? speciálním i tzv. integrovaném. Výzkum se zaměří především na úroveň sociálních a pracovních kompetencí, kompetencí k učení, kompetencí komunikativních, úrovně numerické gramotnosti a na analýzu připravenosti žáků na uplatnění na trhu práce. Součástí projektu je také výzkum jejich čtenářské gramotnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    A research of literacy and reading skills of the pupils with special learning needs

  • Popis výsledku anglicky

    The articles introduces the project GA ČR 406/08/0386 Learning environment of the children, pupils and students with special learning needs. The project analyses the learning environment of the pupils with special learning needs, namely how the environment can contribute to the pupils´ transfer from school to jobs and to everyday life on their own. Some measures increasing their success both in school and jobs will be suggested. An integral part of the project is a research of the pupils´ literacy and reading skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0386" target="_blank" >GA406/08/0386: Vzdělávací podmínky dětí, žáků a studnetů se speciálními vzdělávacími potřebami.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Slovo o slove

  • ISBN

    978-80-8068-972-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    389

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku