Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00051921" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00051921 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika SPU se rozvíjí v těsné součinnosti teorie a praxe. Obsahem se vzdělávací proces žáků se specifickými poruchami učení ve středoškolském vzdělávání zásadně neodlišuje od vzdělávání intaktních žáků. Na základě speciálněpedagogické diagnostiky jsou vyhodnoceny potřeby žáka a dány podklady pro vypracování IVP. Důležitou úlohu v životě žáka hraje volba povolání a střední školy. Strategie a přístupy jsou popsány v prezentované stati. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumnéhozáměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Název v anglickém jazyce
Approaches to Pupils with Learning Disabilities as Part of Secondary Education
Popis výsledku anglicky
The Issues of Learning Disabilities is developed in conjunction of Theory and Practice.Content of Educational Process of Pupils with Learning Disabilities in Secondary Education is not fundamentally different than Pupils without Disabilities. Special Education Diagnostics provides Needs of Pupil and Backgrounds of Individual Educational Plan. Important role in Pupil life is Career Choice and Secondary Schools. Strategies and Approaches are presented in article. It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Franiok, P., Kovářová, R. Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice
ISBN
978-80-7368-942-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
21
Název nakladatele
PdF Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
23. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—