Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co je psáno, to je dáno! Ale co je předáváno?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F03%3A00008940" target="_blank" >RIV/00216208:11410/03:00008940 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co je psáno, to je dáno! Ale co je předáváno?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    3.část zprávy o nálezech pedagogického výzkumu, týkajícího se komunikace ve výuce výtvarné výchovy na 1.stupni ZŠ. Zaměření : Osnovy výtvarné výchovy - terminologie.

  • Název v anglickém jazyce

    Crutila Question 'What is beeing transmised in Art Classes?

  • Popis výsledku anglicky

    The third part of results about pedagogical research concerning the communication in art education at primary schools.Point of view : Educational programmes of Visual Art - terminology.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    43

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    12-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus