Vnímání chyby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010761" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010761 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Vnímanie chyby
Popis výsledku v původním jazyce
Ak je chyba žiaka na hodinách matematiky vnímaná ako jav nežiadúci, vedie to k útlmu aktivity žiakov. Aktivitu povzbudzuje vnímanie chyby ako zdroja poučenia.
Název v anglickém jazyce
Understanding students' error
Popis výsledku anglicky
If a students' s error is comprehent as a phenomenon undesirable, activity of students decreases. If it is cmprehent as a source of enlightenment it enhances students' activity.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kritické listy
ISSN
1214-5823
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
13
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
16-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—