Investigative approach in School Mathematics
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F99%3A00000070" target="_blank" >RIV/44555601:13430/99:00000070 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Investigative approach in School Mathematics
Popis výsledku v původním jazyce
At Present we prefer teaching mathematics by method which enable the students of our school to be active. The Student s activity and the teacher s activity should be balanced. One of the methods to make the students more active is investigation.
Název v anglickém jazyce
Investigative approach in School Mathematics
Popis výsledku anglicky
At Present we prefer teaching mathematics by method which enable the students of our school to be active. The Student s activity and the teacher s activity should be balanced. One of the methods to make the students more active is investigation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Czech - Polish Mathematical School 99
ISBN
80-7044-252-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
UJEP, Ústí nad Labem
Místo vydání
UJEP, Ústí nad Labem
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—