Porozumění matematické struktuře: Případová studie chápání komutativního okruhu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007248" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00007248 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Apprehending Mathematical Structure: A Case Study of Coming to Understand a Commutative Ring
Popis výsledku v původním jazyce
Restricted arithmetic - finite arithmetic structure, ability to structure mathematics knowledge, university algebra, case study.
Název v anglickém jazyce
Apprehending Mathematical Structure: A Case Study of Coming to Understand a Commutative Ring
Popis výsledku anglicky
Restricted arithmetic - finite arithmetic structure, ability to structure mathematics knowledge, university algebra, case study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Educational Studies in Mathematics
ISSN
0013-1954
e-ISSN
—
Svazek periodika
61
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
347-371
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—