Konstruktivistické přístupy k vyučování matematice otevírají cestu k tvořivému vyučování (pokud jsou správně použity!)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007249" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00007249 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Constructivist approaches to the teaching of mathematics open ways to creative education (If used properly!)
Popis výsledku v původním jazyce
Principles of constructivist approaches to the teaching of mathematics, mathematical problems, TIMSS video study, examples from teaching.
Název v anglickém jazyce
Constructivist approaches to the teaching of mathematics open ways to creative education (If used properly!)
Popis výsledku anglicky
Principles of constructivist approaches to the teaching of mathematics, mathematical problems, TIMSS video study, examples from teaching.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
University of South Bohemia České Budějovice : Department of Mathematics Report Series
ISSN
1214-4681
e-ISSN
—
Svazek periodika
2006
Číslo periodika v rámci svazku
14
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
14-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—