Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konstruktivistické přístupy k vyučování matematice otevírají cestu k tvořivému vyučování (pokud jsou správně použity!)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007249" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00007249 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Constructivist approaches to the teaching of mathematics open ways to creative education (If used properly!)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Principles of constructivist approaches to the teaching of mathematics, mathematical problems, TIMSS video study, examples from teaching.

  • Název v anglickém jazyce

    Constructivist approaches to the teaching of mathematics open ways to creative education (If used properly!)

  • Popis výsledku anglicky

    Principles of constructivist approaches to the teaching of mathematics, mathematical problems, TIMSS video study, examples from teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    University of South Bohemia České Budějovice : Department of Mathematics Report Series

  • ISSN

    1214-4681

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2006

  • Číslo periodika v rámci svazku

    14

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    14-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus