Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Historické matematické slovní úlohy ve výuce nadaných žáků v matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064652" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064652 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Historické matematické slovní úlohy ve výuce nadaných žáků v matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovace metod, obsahu a forem vyučování matematice na 2. stupni základní školy a s tím spojenému zkvalitňování vysokoškolské přípravy budoucích učitelů matematiky na ZŠ. V příspěvku je uvedeno několik slovních úloh z historie matematiky. Jejich zařazení do výuky matematiky na základní škole může tuto výuku oživit a může mít i významnou motivační roli, zejména při výuce nadaných žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Historical mathematical verbal tasks in teaching of mathematics of gifted pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at innovation of methods, content and forms of teaching of mathematics in connection with improvement of university education of future teachers of mathematics. This article contains some historical mathematical verbal tasks. Their incorporation in the teaching of mathematics at elementary school can boost this teaching and can represent a significant motivation factor, especially in case of the teaching of gifted pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Matematika a řešení úloh.

  • ISBN

    9788021061538

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    5-14

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku