Matematika a informatika jako složka ICT kompetence učitele?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00008429" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00008429 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Maths and Informatics as a part of teacher ICT competence?
Popis výsledku v původním jazyce
Reflection about basis of Maths and Informatics knowledge as important components of teacher ICT competency, completed by some examples and experiences from ICT teacher education.
Název v anglickém jazyce
Maths and Informatics as a part of teacher ICT competence?
Popis výsledku anglicky
Reflection about basis of Maths and Informatics knowledge as important components of teacher ICT competency, completed by some examples and experiences from ICT teacher education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatics, Mathematics, and ICT: a 'golden triangle'. Book of abstracts. CD ROM.
ISBN
978-0-615-14623-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
College of Computer and Information Science, Northeasten University, Boston, USA
Místo vydání
Boston
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—