Integrace žáků se specifickými poruchami učení - od stanovení diagnostických kritérií k poskytování péče všem potřebným žákům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00008434" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00008434 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrace žáků se specifickými poruchami učení - od stanovení diagnostických kritérií k poskytování péče všem potřebným žákům
Popis výsledku v původním jazyce
Nový pohled na problematiku diagnostických kritérií SPU, důraz na kritérium včasné intervence před vlastní diagnostikou, preventivní model péče výukových obtíží, nejenom specifických.
Název v anglickém jazyce
Integration of children with LD - from diagnostics criterias to care for all of children with special educational needs
Popis výsledku anglicky
New point of view to diagnostic criteria of SLD, an accent to response to intervention, intervention programs go before diagnostic, prevention model of care learning difficulties, not only SLD.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86856-40-7
Počet stran knihy
56
Název nakladatele
IPPP ČR
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—